.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خنده جزایری، به عدالت و مردم و ایران!
محمد رضا شوق الشعراء
خنده جزایری، به عدالت و مردم و ایران!

 جزایری! مفسد و اخلالگر اقتصادی هست یا نیست؟! مسئله اینست!

شهرام جزایری، جوانی که با قرار گرفتن در کنار بعضی ازآقازاده ها و سیاست بازان، توانسته در اندک مدتی، بدون کوچکترین تولید و انجام کار صنعتی و تولیدی، دارای 160 میلیارد تومان دارایی و سرمایه شود، پس از پایان آخرین جلسه دادگاه و در جمع خبرنگاران، در خصوص چگونگی به دست آوردن 160 میلیارد تومان سرمایه اش گفت: «یک ریال از دارایی هایم نامشروع نیست!» و نامشروع نیست، یعنی که حلال است و با زحمت و عرق جبین بدست آمده است؛ حتی بسیاری از تولیدکنندگان و صنعت کاران ایرانی نیز پس ازیک عمر تلاش هنوز نتوانسته اند، که به این چنین سرمایه ای دست پیدا کنند، و حال فردی که بیش از مغز، از شانس و فرصت طلبی استفاده کرده است، ازمشروعیت تمام ریال های 1600 میلیارد ریال سرمایه اش میگوید، و این یعنی یک دروغ بسیار بزرگ! بسیاری ازآنهایی که در شرایط اقتصادی امروز، یک میلیون و ده میلیون و صد میلیون تومان سرمایه دارند، نمی توانند مدعی شوند که یک ریال آن از راه نادرست و نامشروع بدست نیامده، و حال این ثروتمندترین زندانی ایران، بدون کوچکترین ناراحتی و اندوهی، در جمع خبرنگاران می گوید« تصمیم دارم از محل اموال و دارایی های شرکت هایم! یک بنیاد عام المنفه به نام بنیاد ایلیا در کشور راه اندازی کنم» و مهمتر ازهمه اینکه، کسی که بدون سوء استفاده ازبعضی سیاستمداران قادر به انجام کوچکترین حرکتی نبوده، برای اینکه دادگاه و محکومیت خود را سیاسی نشان دهد،  می گوید که« در سر در این بنیاد می نویسم، ورود افراد سیاسی ممنوع است!) و جزایری که زیاد پول دارد و فکر می کند که با پول می تواند هر کاری انجام داده و هر چیزی را که خواست بدست آوردد، مغرورانه ادامه می دهد « ازاین به بعد ازیک کیلومتری سیاستمداران عبور نمی کنم و به هیچ وجه کار مشورتی در امور سیاسی نخواهم داشت» آری جزایری که از باقالی و بستنی فروشی، یکدفعه به میلیاردها تومان ثروت بادآورده دست یافته است، به تبرئه و آزاد شدن از زندان خیلی بیش ازقاضی مطمئن است، جزایری کم کم باورش شده که مغز اقتصادی است، در حالی که بسیاری از کم استعدادترین افراد جامعه نیز که بهر دلیل هزار متر زمین و بلکه بیشتر داشته اند و یا بر حسب تصادف خریده اند، بخاطر ارزش افزوده زمین، صاحب ثروت های میلیاردی شده اند.

ایران مملو از جوانانی امثال جزایری هست،  که برای چون جزایری شدن حاضر نیستند که دست به هر عملی بزنند! جزایری در بهترین حالت، ناخودآگاه و نادانسته، مهره شطرنج شطرنجبازان سیاست و اقتصاد بوده است و هست، و اما نتیجه دادگاه و چگونگی محکومیت او، نقش مهمی در آینده جوانان ایرانی  و اقتصاد و سیاست ایران خواهد داشت.

بسیاری ازمردم می خواهند بدانند که جزایری و جزایری ها، چگونه و ازچه راه و با چه شیوه ای توانسته اند در اندک مدت و ازراه مشروع و قانونی! به چنین میلیاردهایی دست پیدا کنند، و حال که این چنین در پنجه عدالت گرفتار شده اند، عدالت با آنان چه خواهد کرد؟!

جزایری در دادگاه و پیش قاضی، اصلا قیافه و حالت یک زندانی را ندارد، انگار که چون پول دارد، در زندان زیادی به او خوش گذشته و می گذرد، آری زندان! برای زندانیان پولداری چون جزایری زندان نیست، او با پولش قادر به انجام بسیاری ازکارها می باشد، او می تواند که نه تنها زندانیان، که گاه زندانبانان را وسوسه کند، و مشکل جامعه ازاینجا آغازمی شود، که پولی را که جزایری اینگونه انباشته کرده است، حق چه کسانی است و از حلقوم چه کسانی بیرون کشیده شده است؟!

جزایری می تواند با پولش بسیاری ازرسانه ها و حتی قلمزنان را نیز خریده و همراه و مدافع خود ساخته، و در دوره ای که مسئولین نظام و رئیس جمهور، مدام ازحق و عدالت و مبارزه با فساد و رانت خواری می گویند، به حق و عدالت بخندد! و اما براستی اگر علی (ع) بود با جزایری چه می کرد؟ اگر علی(ع) بود، در حکومتش کسی چنین راحت و در اندک مدت، به چنین سرمایه ای دست پیدا نمی کرد، و اگر علی (ع) بود یک لحظه به مصلحت نگاه نکرده، و از یک ریال حق مردم و بیت المال نمی گذاشت، و با قاطعیت و بدون تردید، دست مفسدان و اخلالگران اقتصادی را از جامعه کوتاه و قطع می کرد!

امروزمحاکمه و دادگاه جزایری، دادگاه و محاکمه چزایری نیست، که محاکمه فساد اقتصادی و دشمنان عدالت است! دشمنانی عدالتی که می خواهند با اهدای اندکی ازثروت خود به مردم، لباس ریا و تزویر بپوشند و بر میلیاردهای خود بیفزایند!

فشار تورم و گرانی چنان بر توده ای ازمردم فشار آورده است، که گاه عده ای ایمان و دین و شرف خود را نیزبه پول می فروشند، بسیاری اززنان خیابانی و دختران فریب خورده ایرانی که در کشورهای عربی، تن به کثفیت ترین کارها می دهند، بخاطر بدست آوردن پول و رهایی از فقر به این راه کشانده شده اند، و حال جزایری و جزایری ها، با چند میلیارد از میلیاردها سرمایه اشان، چه کارها که نمی توانند انجام دهند.

جهان امروز!  سرمایه دار میلیارد دلاری زیاد دارد و سرمایه جزایری در مقابل میلیاردها دلار سرمایه سرمایه داران خارجی و غربی و عربی پشیزی بیش نیست، اما آیا هیچکدام از میلیاردرهای خارجی و عربی، راهی را که جزایری رفته است رفته اند؟! جزایری در جامعه ای به سرمایه  یکصد و شصت میلیارد تومانی دست یافته است، که بنا به اظهار معاون اول رئیس جمهور، چهار و نیم میلیون نفر آن ماهیانه کمتر ازسی هزار تومان درآمد دارند!

بنیادهایی که بخواهد برپایه پول های نامشروع بنا شود، تولیدش  فساد و فحشاء و اعتیاد خواهد بود، و قبل ازهر چیز، جزایری باید توضیح و شرح دهد که چگونه از راه مشروع  و قانونی و بدون زد و بند و رابطه و تخلف و همراهی سیاست بازان، ، به چنین سرمایه ای دست یافته است!

امروز، رهایی جزایری ازبند زندان، دهان کجی به عدالت و جامعه شیعه است، و باید که جزایری و جزایری ها، بدون پول سالها در زندان بمانند، تا معنای زندان و عدالت و قانون را بفهمند!

باعث فساد اخلاقی و فحشاء و فسادهای سیاسی و اجتماعی، فساد اقتصادی است، و جزایری ها، بدلیل نوع نگاه و عملکردشان،  در هر لحظه برای سیاستمداران و مذهبیون، بیش از هر چیزی خطرناک هستند.

جزایری پول دارد و چون پول دارد، غیر قابل کنترل است، و بهمین دلیل می خندد و می خندد و می خندد!

مفسدان و اخلالگران اقتصادی، تروریست های اقتصادی هستند، که ایمان و شرف و پاکی جامعه را ترورکرده و جامعه را بسوی فساد می برند، و برخورد قاطعانه قوه قضائیه با این اخلالگران اقتصادی، می تواند که نظم  و قانون را به بازار و جامعه بازگرداند.

راه رسیدن به عدالت ساده است، و برای اجرای عدالت فقط باید یک راه رفت و یک کار را انجام داد و یک حرف را تکرار کرد! که اگر علی(ع) بود چه می کرد؟!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 شهريور 1386
مطلبتان خیلی جالب بود!اما از زمین خواری در استان مازندران مطلبی تو سایتتون نیست؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.77 seconds.